טורי וידאו

30.6.2016: לאחר מופע האוסקר של הכיתות התקשורתיות בליאו באק

להקת "שאלות" במופע האוסקר של הכיתות התקשורתיות בליאו באק



הפקת מופע האוסקר של הכיתות התקשורתיות בליאו באק
מימין: אופיר לבבי, אני ומירב דרור 
מבקש לדבר עמכם על שבוע שמסכם את מופעי סוף השנה שלי, ובו הפקתי עם אופיר לבבי, ידידתי היקרה לי מאד, את טקס האוסקר התקשורתי שהתקיים היום. לאחר קבלת הפנים נערך מופע של שעה ובו היו סרטים, קטעי מוסיקה ומופע של להקת "שאלות". מבקש להודות למירב דרור, שותפתנו להפקה על הסבלנות ועל ההפקה המדהימה הזו. מבקש להודות לצוות הסייעות וכן למורים שליוו אותנו בהפקה: קארין דנילוב, שרון פפיר, ליטל פרבשטיין, נריה אלגד, אריק יודקוביץ' וצליל חרלופסקי. מבקש להודות למשתתפי המופע על היותכם אנשים מקצועיים במהלך החזרות וכן במהלך המופע.






בנימה אישית, אני מבקש להודות בפני המערך התקשורתי על 3 שנים מדהימות במחיצתו. שמחתי להיות נציגכם אל מול השכבה, המסביר את האוטיזם עם להקת "שאלות" ובלעדיה, שמחתי להיות מודל לחיקוי עבור אלו שמרגישים זאת. שמחתי ללמוד את שלמדתי ואני אבוא לבקר.

תודה על שנה מדהימה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה