טורי וידאו

סיכום שבוע מלא בעשייה למען האוכלוסייה האוטיסטית

אז זהו, הגיע לסיומו שבוע מלא בעשייה חברתית למען האוכלוסייה האוטיסטית. שבוע של הופעה בערב ההתרמה לאלו"ט, הופעה בתוכנית "בוקר בריא" בערוץ 2, הרצאה בסניף חיפה של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", והרצאה מול סטאז'רים להוראה, בפקולטה לחינוך של אוניברסיטת חיפה.

זה הזמן להודות שוב לכל מי שעשה לי את השבוע הזה לשבוע המשמעותי בחיי: מבקש להודות למירב דרור, רכזת הכיתות התקשורתיות בתיכון ליאו באק, על שהמליצה עלי לערב ההתרמה של אלו"ט, ולרחל רוזנמן על ההזמנה להופעה בערב ההתרמה לאלו"ט ועל העזרה בהכנות. מבקש להודות לליאון ופאולה על האירוח בתוכניתם ביום שני. מבקש להודות לעידו קיזל, אחי, לגילי מרקרייך, רכזת סניף חיפה של "כנפיים של קרמבו", ולאור ספר כהן, חונכת בתנועה, על העזרה בארגון ההרצאה ב"כנפיים של קרמבו", התנועה החשובה הזו, שעושה עבודת קודש לאוכלוסייה של אנשים עם צרכים מיוחדים. מבקש להודות לנאוה בר מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה בפקולטה לחינוך, אוניברסיטת חיפה, על הארגון לקראת ההרצאה מול הסטאז'רים והעזרה בבניית ההרצאות הבאות.

ואחרונים חביבים, הדובדבן שבקצפת, אתם - העוקבים החדשים שנוספו לי בשבוע הזה. אתם מניעים אותי להמשיך לעשות ולפעול למען חברה טובה יותר. אתם, שקוראים את הידיעה הזו, שנכחתם באירועי השבוע האחרון ושצפיתם בסרטונים. ששיתפתם ושעשיתם לייק בפייסבוק, שהגבתם באתר ופניתם במייל, שצייצתם בטוויטר ושעודדתם - כל אלו מעודדים אותי להמשיך לעשות למען החברה שלנו, להעלות את המודעות לאוטיזם וליצור חברה טובה יותר.

שתהיה שבת של שלום, אחווה ואהבה. תודה על הכל.


אני בהליכה בחיפה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה