טורי וידאו

שנה אזרחית טובה לכולם!

לכבוד השנה החדשה, אני מבקש לסכם את 2016, ולומר לכם מה הייתה עבורי השנה שחלפה. השנה שחלפה הייתה שנה משמעותית בה סיימתי תיכון ובגרות מלאה, וכן חיזקתי את המעגל החברתי הקרוב שלי. בשנה זו, הופעתי עם להקת "שאלות" במופע הגדול, שתפס תאוצה ופרסום בכל הארץ. העברתי את הרצאתי במקומות שונים בארץ, וכן זכיתי בהצטיינות מחוזית בערבית, הנחיתי את האסיפה הכללית של אקים ישראל, ואיך אפשר לשכוח את הנחיית היום הבינלאומי לשוויון זכויות אנשים עם מוגבלויות בכנסת, שנערך לאחרונה. הופעתי בתקשורת עם סיפורי האישי, וזכיתי להתחיל לימודים לתואר ראשון במוסיקה, בהם צברתי חברים חדשים. השתלבתי בכיתה יג' של הכיתות התקשורתיות בליאו באק, המספקת לי עזרה בתחום החברתי, וחיזקתי את הקשר עם חבריי לכיתה.

מבקש לומר לאנשים שהיו עמי בשנה זו המון תודה על שהייתם ותמכתם, חיזקתם ועודדתם, שגרמתם לי להצליח ולהיות מי שאני היום. מבקש לומר לעוקביי המון תודה על התמיכה ועל העידוד, על השיתוף ועל הקידום. זה מחזק אותי בעשייתי המוסיקלית ובעשייתי ההסברתית למען הקהילה האוטיסטית. תודה רבה ושנת 2017 טובה לכולם!










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה