טורי וידאו

30.11.2016: אני מתכונן להנחיית היום הבינלאומי לשוויון זכויות אנשים עם מוגבלויות בסימן שילוב בעולם התעסוקה

אספר לכם על האירוע שיקרה בקרוב, עליו פרסמתי את תמונתי הקודמת. ואני מכין אתכם מראש - זוהי נקודת השיא הבאה שלי. ב-6.12, יתקיים בכנסת היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות בסימן שילוב בעולם התעסוקה. את הטקס שיתקיים בשעה 14:00 אני עומד להנחות. כן, אני זה שאנחה את הטקס, בליווי חברי כנסת מכובדים, וכמובן יו"ר הכנסת. זהו כבוד גדול ומעמד מרגש, שאליו התכוננתי היום במשכן הכנסת בירושלים בפגישה מקדימה. הוזמנתי ע"י ח"כ אילן גילאון ממפלגת מרצ, ואין מאושר ממני על כך שנבחרתי להנחות את האירוע המכובד הזה. מודה לכל מי שעזר לי בדרך הארוכה בה הלכתי עד שהגעתי להנחיית האירוע. האושר הוא מנת חלקי היום, ואני מקווה שכך גם ימשיך. אוהב את כולכם ומצפה בקוצר רוח לטקס. תודה לכולכם!

להרשמה: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScwWq4YTE0d7P-ixZl8w002mnuaxJaRzSGT0p2WgVePZBCW9g/viewform?c=0&w=1


אני מתכונן להנחיית הטקס במשכן הכנסת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה