טורי וידאו

27.8.2016: יום הולדתי ה-18





למשפחתי, חבריי, עוקביי, מכובדיי כולם,

זה היום בו אני מציין 18 שנים עמוסות בכל טוב ובחוויות רבות. זה היום בו אני הופך מקטין לבגיר, בעל חובות וזכויות כאחד, אשר אחראי על דרך חייו ומעשיו בחיים. זה היום בו אני יוצא לדרך חדשה של אדם בוגר ושקול בחייו ובמעשיו. זה היום בו אני רשאי להתנהל באופן עצמאי, תוך שמירה על החוק. ביום זה, אני מסתכל לאחור על חוויות חיי ומסתכל על האנשים אותם פגשתי: ממשפחה חמה ואוהבת, עד לחברים טובים וחברים קרובים. מאנשי צוות במערכת החינוך, מורים, סייעות ומנהלים, עד למדריכים ואנשי צוות במרכזי הנוער השונים בהם הייתי במהלך השנים. מלהקות נוער ודואטים בשירה ובפסנתר, ועד ללהקות מקצועיות בהן אני מנגן כיום.

אני מבקש להודות ביום זה למספר אנשים שבלעדיהם לא הייתי מגיע ליום גדול זה ולא הייתי נמצא במקום הטוב שלי היום: ראשית, אני מעוניין להודות למשפחתי האהובה – אמא מירה, אבא אריה, ואחיי האהובים עידו ואלון, על שגידלתם אותי וטיפחתם אותי כחלק מהמשפחה. שלימדתם אותי על הגשמה עצמית, עבודה קשה, התמדה והצלחה, מודעות עצמית ודבקות במטרה. אני מבקש להודות לחבריי הקרובים לאורך השנים, ובמיוחד לחבריי הקרובים בשנה האחרונה, על שעזרתם לי בזמנים הקשים, שהייתם עבורי אוזן קשבת ופרטנרים טובים לשיחה ולבילוי כיפי. מודה לחבריי הותיקים והרחוקים יותר, על אינספור חוויות טובות ומהנות, החל מהופעות, קניונים ובאולינג. תודה על הצחוקים ועל שהייתם לי אנשים טובים בליבכם וברוחכם. מבקש להודות למוריי ולאנשי הצוות, על הטיפולים, העזרה, ההכוונה והיותכם אנשים שאפשר לסמוך עליהם בעת צרה. תודה שאתם אומרים את המילה הנכונה ומכוונים אותי צעד צעד בדרך להצלחה.

ולסיום, אברך את השוכן במרומים, שהחייני, קיימני, והגיעני ליום גדול זה, בברכה הבאה: "ה', עוז לעמו ייתן, ה' יברך את עמו בשלום, אמן".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה