טורי וידאו

המוסיקה של להקת Evanescence

מהרגע הראשון שהתחלתי לעסוק במוסיקה אהבתי את מוסיקת הרוק, עקב העובדה שהיא מושכת את האוזן שלי ומכילה את כלי הנגינה הנפוצים בהרכבים של המאה ה-21: גיטרות לסוגיהן (לרבות גיטרה בס), קלידים ותופים. לכלי הנגינה האלו נחשפתי בתחילת הופעותיי השונות, ובאופן כללי הם ממלאים חלק מרכזי במוסיקה הפופולרית. שנים חיפשתי את להקת הרוק המועדפת עלי, ושנים ידעתי מה אני רוצה בה. ידעתי שבלהקת הרוק המועדפת עלי צריכים להיות הקריטריונים שהצבתי במאמרי על המוסיקה העולמית בשנים האחרונות: עבודה אומנותית, מדויקת, התפתחות קצבית טובה והתמכרות שתעיף אותי לשמיים בהאזנתי למוסיקה.

ערב אחד, ישבתי על המחשב והתחלתי להאזין ללהקות הרוק השונות. ואז, נתקלתי בשיר Bring Me To Life של להקת Evanescence, ולאחר כמה דקות של הסתגלות נמשכתי להרמוניה הייחודית ולקצב המלווה את השיר. שמתי את השיר בפלייליסט שלי, ולאחר מכן קיבלתי המלצות מחברים על שירים נוספים. אחת ההמלצות, שהייתה אהובה עלי במיוחד, הייתה השיר Everybody's Fool, שנכנס אף הוא לפלייליסט שלי. לאחר כמה ימים, חזרתי הביתה מבית הספר והתחלתי לחקור מעט את הלהקה. התברר לי ששני השירים שנכנסו לפלייליסט שייכים לאלבומה הראשון של הלהקה, Fallen, שיצא בשנת 2003 והפך להצלחה מסחררת. לאחר מחקר מקיף נוסף על הלהקה, החלטתי להוריד את Everybody's Fool ואת Bring Me To Life מהפלייליסט שלי, ולהוריד את שלושת אלבומי האולפן הגדולים של הלהקה. הורדתי והצטרפתי לקבוצת הפייסבוק של מעריצי להקת Evanescence בישראל שמשוחחת ומעדכנת באופן שוטף על הלהקה ועל מעשיה. כך הפכתי למעריץ של הלהקה והמלצתי לחבריי ולמוריי עליה.


הדירוג לשירי הלהקה המועדפים עלי הוא:

מאלבום Fallen:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה