טורי וידאו

אני בהופעה במחלקת תשושי-נפש ב"דור כרמל"




אני בהופעה במחלקת תשושי-נפש ב"דור כרמל"



אספר לכם על הרגל שלי בחודשים האחרונים, שעושה לי טוב מבחינה אישית.
סבא שלי אובחן כתשוש נפש, ולאחר מאמצים רבים הוכנס למחלקת תשושי נפש בבית האבות "דור כרמל". מדי שבוע אני נוהג לבקר אותו בגלל שהוא הסבא היחיד שלי וחשוב לי לשמור איתו על קשר של סבא ונכד, עד כמה שאפשר במצבו הבריאותי. חשוב לי גם לשמח אותו, ולעשות לו טוב על הלב. למרות הפחד שיכול להיות מכניסה למחלקות סיעודיות בבתי אבות, לא ויתרתי על הקשר עם סבי ומהרגע הראשון ליוויתי אותו בשהייתו במחלקת תשושי הנפש. כולי תקווה כי סבי ישאר במצב טוב ויהיה שמח ומאושר.
בעקבות כך, יזמתי הופעה מול המחלקות הסיעודיות בבית האבות יחד עם העובדת הסוציאלית, שנרתמה ועזרה לי עם כל מה שהייתי צריך להופעה. הצוות הנהדר במקום נרתם גם הוא למלאכה ותמיד בדק שהכל בסדר.
היום בבוקר הופעתי בבית האבות "דור כרמל" ושרתי להם שירים בטעם של פעם. הצוות ניגש להורי ואלי ושמח מאד לראות אותי מופיע ומשמח את הדיירים, ואני שמחתי שהייתה לי ההזדמנות לשמח אותם. קיבלתי ברכות ממנהלת המקום ומהעובדות הסוציאליות על כך שיזמתי את ההופעה וביצעתי אותה. אמשיך במסורת זו מדי תקופה, כדי להרגיש טוב ובעיקר כדי לעזור לסבא היחיד והאהוב שלי.




אני לפני ההופעה במחלקת תשושי-נפש ב"דור כרמל"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה